Tukipyyntö

Oletko luovan kookoksen asiakas? Voit ottaa meihin yhteyttä suurissa ja pienissä pulmissa.

Jos et ole vielä asiakas, mutta päädyit tälle sivulle, lue lisää palveluistamme ja ota yhteyttä!

Lähetä alla olevalla lomakkeella tukipyyntö, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Lomakkeella kestää hetki latautua, mutta jos se ei näy ollenkaan tai ei ole tarpeeksi saavutettava, ota yhteys Venlaan sähköpostilla.

Voit myös varata tapaamisen suoraan kalenterista.

Voit ottaa aina yhteyttä sähköpostilla venla.raty@luovakookos.fi tai äärimmäisen kiireisissä asioissa tekstiviestillä 040 525 8006

Ohjeet:

Asiakasorganisaatio – Yrityksen/yhdistyksen nimi

Yhteyshenkilö – Kuka on nyt ottamassa yhteyttä

Yhteyshenkilön sähköposti – Mihin osoitteeseen otamme yhteyttä tämän tukipyynnön tiimoilta. Jos olet tuttu asiakas, nimi edelliseen kohtaan riittää.

Tukipyynnön aihe – Sanalla tai parilla tukipyynnön aihe, esim ”lomake ei toimi”, ”Elementor apua”

Mihin sivustoon tukipyyntö liittyy – Voit laittaa myös yksittäisen sivun osoitteen/nimen, jos ongelma on vain yhdellä sivulla

Tarkempi kuvaus – Kerro, minkälaista apua kaipaat. Yksityiskohdat nopeuttavat selvitystä. Voit kertoa mitä halusit tehdä, mitä teit, ja miten sivusto reagoi. Esim. ”Halusin lisätä uuden otiskon. Klikkasin lisäyspainiketta, ja otsikko tuli väärään kohtaan.”

Deadline – Kerro, jos tukipyyntö pitää saada  ratkaistua tietyssä ajassa, esim. koko sivusto alhaalla tai tapahtuman ilmoittautumissivu ei toimi. Emme takaa suoraa deadline-toiveen toteutumista sopimusteknisistä syistä, mutta otamme sen huomioon.

Skip to content